Autor: Ellen Moore
Datum Stvaranja: 14 Januar 2021
Datum Ažuriranja: 29 Juni 2024
Anonim
Pješačenje kroz Grčku sa potpunim strancima naučilo me kako da se osjećam ugodno - Životni Stil

Sadržaj

Putovanje je ovih dana visoko na listi prioriteta za skoro svaki milenijum. Zapravo, studija Airbnb -a pokazala je da su milenijalci više zainteresirani za trošenje novca na iskustva nego za posjedovanje kuće. Solo putovanja su također u porastu. MMGYGlobal istraživanje koje je obuhvatilo 2.300 odraslih osoba u SAD -u otkrilo je da je 37 posto milenijalaca namjeravalo barem na jedno slobodno putovanje u narednih šest mjeseci.

Nije iznenađujuće da se i aktivne žene uključuju u akciju. "Više od četvrtine svih putnika na našem aktivnom odmoru učestvovalo je samostalno", kaže Cynthia Dunbar, generalna direktorica REI Adventures. "[A] od svih naših solo putnika, 66 posto su žene."

Zato je brend naručio nacionalnu studiju kako bi se zaista utvrdilo učešće žena u svijetu planinarenja. (I kompanije su konačno proizvele planinarsku opremu posebno za žene.) Otkrili su da više od 85 posto svih ispitanih žena vjeruje da boravak na otvorenom pozitivno utiče na mentalno zdravlje, fizičko zdravlje, sreću i opću dobrobit, a 70 posto navodi da boravak na otvorenom oslobađa. (Statistika sa kojom se potpuno slažem.) Otkrili su i da 73 posto žena želi da mogu provesti više vremena-čak i samo sat vremena na otvorenom.

Ja sam, na primjer, jedna od tih žena. Živeći u New Yorku, teško je iskrasti se iz betonske džungle-ili čak iz ureda-udahnuti svjež zrak koji nije ispunjen smogom i drugim zagađivačima koji uništavaju pluća. Tako sam se prvo našla na web stranici REI -a. Kada sam čuo da su pokrenuli više od 1.000 događaja osmišljenih da izvuku žene napolje, pomislio sam da će nešto u mojoj uličici. I bila sam u pravu: između stotina časova u školi na otvorenom i tri REI Outessa povlačenja – impresivne, trodnevne avanture samo za žene – shvatila sam da imam mnogo opcija za izbor.

Ali zaista, želio sam nešto intenzivnije od trodnevnog bijega. Iskreno, puno "životnih" stvari ometalo je moju ukupnu sreću i trebalo mi je nešto što bi zaista ponudilo resetovanje. Zato sam otišao na stranicu REI Adventures, misleći da će mi za oko privući jedno od njihovih 19 novih putovanja širom svijeta. Više njih je to učinilo, ali na kraju me nije namamilo tradicionalno avanturističko putovanje. Umjesto toga, to je bilo prvo putovanje u Grčku samo za žene. Ne samo da bih pješačila kroz ostrva Tinos, Naksos i Insta-savršeni Santorini, na epskom 10-dnevnom planinarenju zajedno sa vodičem REI Adventures, već bih bila i sa drugim ženama koje su takođe volele da upijaju sveže planine vazduha koliko i ja.

Bar sam to ja nadao se te žene su bile. Ali šta sam znao - ovi ljudi su bili potpuni stranci, a prijavljivanje samostalno značilo je da ću odustati od toga da imam prijatelja ili značajnu osobu za druženje ako stvari postanu nezgodne. Nisam znao da li je još neko uživao u osećaju koji teče kada te mišići gore i kada si skoro na kraju teškog uspona kada znam epski pogledi čekaju na samitu. Da li bi me smatrali dosadnim što želim progurati bol, ili bi mi se pridružili u naletu na vrh? Osim toga, prirodno sam introvertan-neko kome je prijeko potrebno vrijeme samo za punjenje. Da li bi moje iskradanje iz grupe na trenutak tihe meditacije bilo uvredljivo? Ili prihvaćeno kao dio norme?

Sva ova pitanja su mi se vrtjela po glavi dok sam lebdjela nad gumbom za registraciju, ali onda sam brzo dobila udarac u hlače, naravno, citatom koji sam vidjela na Instagramu. U njemu je pisalo: "U svakom trenutku imamo dvije opcije: da iskoračimo naprijed u rast ili da se vratimo u sigurnost." Jednostavno, naravno, ali pogodilo se. Shvatio sam da je na kraju dana bilo mnogo vjerojatnije da ću se slagati s tim ženama nego ne, da ćemo se povezati prelazeći staze i upijati krajolik i da ćemo imati iskustvo koje zapravo su nas natjerali da poželimo biti prijatelji dugo nakon što se naša avantura završila.

Tako da sam na kraju postala poput Shonde Rhimes i rekla "da". I dok sam kročio na trajekt u Atini kako bih započeo svoje putovanje, udišući svježi, slani zrak Egejskog mora, svaka briga koju sam imala da je ovo bilo šta drugo osim nesvakidašnje putovanje mi je nestala. Do trenutka kada sam se ukrcao na avion za Njujork, naučio sam pakleno mnogo – o sebi, o planinarenju kroz Grčku i o tome da budem srećan dok sam okružen potpunim strancima. Ovo su bili moji najveći zalogaji.

Žene su zlonamjerne planinarke. U istraživanju REI -a koje sam pročitala prije putovanja žene su puno pričale o ljubavi prema prirodi. Ali 63 posto njih je također priznalo da se ne mogu sjetiti ženskog uzora na otvorenom, a 6 od 10 žena je reklo da se interesi muškaraca za aktivnosti na otvorenom shvaćaju ozbiljnije od ženskih. Iako ti nalazi nisu toliko iznenađujući, smatram da su totalno sranje. Jedna od žena na mom putovanju bila je živi dokaz koliko su žene izvanredne na otvorenom-kada se prvi put prijavila za ovo putovanje, postavila je cilj izgubiti 110 kilograma u šest mjeseci. To je ogroman cilj po svim standardima, ali to je ono što je trebala učiniti da bi bila dovoljno dobrog zdravlja da uspije planine koje smo se htjeli uhvatiti u koštac. I pogodi šta? Ona je to uradila. Dok je gurala planinu Zeus (ili Zas, kako kažu Grci), skoro 4 milje pješačenjem prema najvišem vrhu u regiji Kiklada, najviše sam se ugledala na nju. Planine imaju način da budu veoma skromne, i iako je planinarenje prilično jednostavna aktivnost - jedna noga ispred druge, volim da kažem - lako vas može razbiti ako dozvolite. Ova žena nije dozvolila da se to dogodi, a ona je samo jedna od mnogih žena koje to dokazuju su uzora u divljini. (Želite više inspoa? Ove žene mijenjaju lice planinarske industrije, a ova žena je postavila svjetski rekord u avanturistima diljem svijeta.)

Putovati sam ne znači biti sam. Samostalno putovanje ima mnogo prednosti - kao da radite tačno ono što želite, kada želite, za početak - ali odlazak na put sam, a zatim susret sa grupom stranaca je upravo ono što ja i mnoge žene na ovome izlet, potrebno. Svi smo bili tamo iz različitih razloga, bilo zbog posla, veze ili porodice, a pješačenje sa strancima omogućilo je svakome od nas da se otvori i ispriča svoje lične priče na način koji ne bismo mogli s prijateljima ili, dobro, ako smo pješačili sami. Dok smo pješačili skoro 7 milja duž kaldere na Santoriniju, dogodilo se gotovo emocionalno čišćenje. Mnogi od nas su bili umorni od prethodna tri dana planinarenja, što nas je dovelo u ranjivo stanje uma koje je zaista zaronilo u emocionalne terete s kojima su se mnogi od nas suočavali u svojim životima kod kuće. Ali biti s novim prijateljima bio je podsjetnik da ne moramo sami nositi te borbe, a čak nam je omogućilo da sagledamo naše situacije iz drugačije perspektive, s obzirom da smo, opet, svi bili totalni stranci. Dok je sunce zašlo, nas šestoro smo stigli do ulaza u selo Oia (izgovara se ee-yah, BTW) i tiho smo posmatrali kako svetla u hotelima, kućama i restoranima trepere. Bio je to miran trenutak spokoja, i dok sam stajao tamo upijajući sve to, shvatio sam da da nisam bio sa ovim damama, možda sam bio previše u svojoj glavi da zastanem i cijenim ljepotu koja je bila prava ispred mene.

Muškarci ne moraju biti pozvani. Ja sam za potpuno inkluzivno okruženje za planinarenje jer, zaista, planinama nije važno kog ste spola. Ali ovo putovanje mi je pomoglo da shvatim koliko može biti korisno biti samo sa ženama. Na brojnim dijelovima putovanja, kao kada smo išli na tečaj mediteranske kuhinje od lokalnog kuhara na ostrvu Tinos, ili kada smo skrenuli sa puta na 7,5 milja pješačenja kroz ostrvska sela - mnogo unutrašnjih šala, riječi ohrabrenja i bezbrižni stavovi su ubačeni u grupu. Naš vodič, Sylvia, čak je primijetila razliku, budući da je godinama vodila grupe zajedno. Mnogo puta se muškarci bave fitnes aspektom planinarenja, rekla mi je, a oni su tu da dođu na vrh planine i to je to. I žene mogu biti takve-svakako sam htjela pomjeriti svoje fizičke granice na ovo putovanje-ali su i otvorenije za povezivanje s ostalima u grupi, druženje s lokalnim stanovništvom i jednostavno kretanje uz tok kad stvari ne uspiju ' ne ide po planu. Omogućilo je opuštenije, otvorenije i privlačnije putovanje-a dječaku ni tračevi i seksualne šale nisu naštetili. (Hej, mi smo ljudi.)

Usamljenost je dobra za vas. Kad sam krenuo na ovo putovanje, usamljenost mi nije ni jednom palo na pamet. Prilično sam dobar u upoznavanju novih ljudi i pomaganju svima da se osjećaju ugodno jedno s drugim (i možete se kladiti da ću ja prvi izvesti šalu na svoj račun). Tako da sam bio prilično iznenađen kada sam, otprilike na pola puta, otkrio da mi stvarno nedostaje dom. To nije imalo nikakve veze s tim gdje sam se nalazio – prizori koje smo vidjeli, ljudi koje smo sastajali i stvari koje smo radili sve su bile nevjerovatne – već prije s onim što sam ostavio iza sebe. Kao što sam rekao, mnogo stresora se gomilalo kod kuće, i shvatila sam da, iako sam očajnički željela bijeg kada sam rezervirala ovo putovanje, osjećala sam se loše što sam te borbe ostavila na svom mužu koji je ostao.

Ali onda je moja grupa zauzela planinu Zas i obuzeo me osjećaj smirenosti-pogotovo kada su od svih ljudi na vrhu planine dva leptira našla put do mene, razigrani mi počivajući na šeširu. I na putu dolje, moja grupa je pronašla osamljeno područje koje je bilo malo dalje od staze - mjesto koje je bilo dovoljno veliko da stanemo svi. Sjeli smo i samo nekoliko minuta sjedili u vođenoj meditaciji koju je vodio jedan od učesnika putovanja koji je slučajno bio instruktor joge. To mi je pomoglo da se ugodim s neugodnim osjećajima-prije svega krivicom i brigom-i omogućilo mi je da se ponovo usredotočim na sadašnjost. Zvukovi, mirisi i osjećaji pomogli su mi da se vratim u svoj centar i tada sam shvatio da ne mogu ništa učiniti po pitanju stvari koje se dešavaju kod kuće. Postojao je razlog zašto mi je ovo putovanje bilo potrebno u ovom trenutku. Bez te meditacije – i bez tog početnog osjećaja usamljenosti – nisam siguran da bih ikada dosegao te trenutke mira.

Recenzija za

Advertisement

Obavezno Pogledajte

Visok krvni pritisak - vezan uz medicinu

Hipertenzija izazvana lijekovima je povišeni krvni priti ak izazvan hemij kom up tancom ili lijekom.Krvni priti ak e određuje prema:Količina krvi koju rce pumpa tanje rčanih zali takaPul Crpna naga rc...
Trovanje toluenom i ksilolom

Toluen i k ilen u nažna jedinjenja koja e kori te u mnogim proizvodima za domaćin tvo i indu triju. Trovanje toluenom i k ilolom može e dogoditi kada neko proguta te up tance, udiše im i parenja ili k...